1 september 2007

Kratos äger.

Fredagen komm efter lite sömn å drömm. Ner på stan drog jag med Samwise ryggsäck eftersom att han inte är kappabel till att cykla med den på???????? När väl "FatBaby" Anders å jag var där inhadlades en DVI till HDMI kabel så att jag kunde få glassa i ljuset från min 47" TV när jag sitter vid datorn. YAY!!! (de blev en Router också. Min PS3a känner sig ensam när han inte får vika saker på internet). Ett skrovmål senare och ett par fylda systemkassar bar resan av hem till en väntande Kratos. 3 h senare vare mat å snus pause å sen åter till gudadräpandet. Kl 02:00 klarade inte Samwise mer å gav sig av hemmåt man "FatBaby" å jag stande å gav fan i vad tiden skulle bli innan vi fick köra svärdet genom Zeus. Så äntligen vid fyra tiden var allt avklarat... Bara synd att han komm undan... ååå jag önskar canser på Zeus. Men förhopningsvis kommer de en God of War3.
Tills nästagång må du inte bråka med Kratos

Inga kommentarer: